Saa viestisi perille ja lukija nyökyttelemään sekä toimimaan hyvällä fiiliksellä. 

 

Kohtaa ihminen ruudun takana ja näytä, miten voit auttaa.

 

Kasvata tulosta ilman tyrkyttämistä.

 

Hanki sisältöä, joka tuottaa yrityksellesi tulosta.

 

 

Pyydä tarjous sisällöstä ja copysta

Sinä tiedät, miksi tarjoukseesi kannattaa tarttua - muut eivät

 

"Miksi ihmiset eivät muista sivustoani? Miksi he eivät ota yhteyttä tai palaa, jos kerran kävivät? Miksi he käväisevät vain nopeasti sivulla?"

Yrittäjänä tiedät, että sinulla on hyvä tuote tai palvelu, joka auttaa aidosti asiakkaitasi. Mutta monelta unohtuu, että ensimmäistä kertaa yritykseesi törmäävä ei tiedä sitä. Kilpailet valtavan informaatiotulvan kanssa hänen huomiostaan ja kun joku saapuu sivustollesi kiinnostuneena, sinulla on edessäsi tärkeä neljän askeleen prosessi:

  1. Ensin on kiinnitettävä huomio. Tutkimusten mukaan siihen saattaa olla aikaa alle 10 sekuntia ennenkuin kävijä poistuu. 

  2. Toiseksi on annettava jotakin hyödyllistä tai kiinnostavaa lisäarvoa ja lunastettava ensimmäinen kiinnostava lupaus. Klikkiotsikoista ei pidä kukaan. 

  3. Kolmanneksi on rakennettava luottamusta...

  4. ...jotta kun tarjoat kehoitteen toimia, siihen tartutaan.

Hyvä sisältö auttaa sivustolle saapuvaa kävijää löytämään toimivan ratkaisun. Sen tehtävä on viestiä tehokkaasti muille se, minkä sinä jo tiedät: tähän kannattaa todella tarttua. Ja tämä toimii täysin samalla tavalla, kun lähetät markkinointisisältöä vaikkapa postitse tai teet Facebook mainoksia.

Sisältöstrategia yhdistää kohdeyleisön, sisällöntuotannon ja hakukoneoptimoinnin tuomat hyödyt ja saa aikaan suurempia kävijämääriä.

 

Auta asiakastasi yhdistämään pisteet

 

Jotta saat muut kanssasi samalle aaltopituudelle tarvitaan sisältöä, jota he jaksavat ja haluavat lukea. Vaikka myyntiprosessisi muuten olisi kuinka hyvä, myyntisuppilosi teknisesti täydellinen ja tuotteesi tai palvelusi vertaansa vailla, ilman selkeää ja hyvää verkkosivusisältöä sivustolle saapuva näkee vain joukon sekalaista tietoa eikä tiedä mihin tarttua. 

Hyvä sisältö johdattaa kiinnostunutta yhdistämään pisteet kuin piirtämisarvoituksen numerointi. Ero on valtava: massa yksittäisiä pisteitä vai selkeä kokonaisuus?

Vaikka kaikki muut palaset olisivat hyvin kohdallaan, voit silti jäädä odottelemaan yhdeydenottoja, sähkpostilistalle liittyjiä ja uusia asiakkaita. Yksittäiset pisteet eivät vedä ihmisiä tarpeeksi puoleensa. 

Toimivalla markkinointisisällöllä nappaat oikeiden ihmisten kiinnostuksen, kohtaat heidät puhumalla tutuista ongelmista ja esittelet oman ratkaisusi hyödyt. Viestisi tulee kuulluksi, kasvatat jatkuvasti luottamusta sekä hyvää kuvaa omasta osaamisestasi ja autat asiakastasi tekemään sen, mitä he haluavatkin tehdä: ratkaisemaan ongelmansa.

Tilasitpa sisältöä verkkosivustolle, blogiin, sähköpostilistalle, postitse markkinointiin tai markkinointikampanjaan Facebookissa, kirjoittaminen lähtee liikkeelle näistä lähtökohdista.

Oletko valmis aloittamaan?

Tilaa toimivaa sisältöä
Kasvata kävijämääriä toimivalla ja optimoidulla sisällöllä.

1. Selkeämpi viesti ja polku asiakkaaksi

Moni miettii, että yrityksellä on oltava kauniit ja tekniset nettisivut, jotta niiltä voi saada myyntiä. Kun sivuilta unohtuu hyvä sisältö, joka ohjaa kiinnostuneen asiakkaaksi, ei ole kuitenkaan oikeastaan väliä miltä ne näyttävät.

Mieti hetki: menet sivulle, joka on todella hieno, mutta se ei puhuttele sinua. Muistat ehkä, että yrityksellä oli tosi hieno sivu. Mutta ei se ollut yrityksen tarkoitus. He toivoivat, että olisit kiinnostunut ja ottanut yhteyttä tai vaikka liittynyt sähköpostilistalle.

Tiedän paljon esimerkkejä, joissa suorastaan rumasti tehty sivu on myynyt tuhansilla euroilla. En suosittele, että rakennat ruman sivun. Mutta teitpä hienon tai ruman, pistä sekaan sisältöä, joka toimii.

Kun tilaat sisällöntuotantoa tai copywritingia esimerkiksi verkkosivun sisältöjen tai blogin osalta, kirjoitan sinulle tekstiä, joka kiinnittää huomion oikeisiin asioihin.

 

2. Kohtaa asiakas ja näytä, miten voit auttaa

Hyvä sisältö on sellaista, joka herättää mielenkiintoa ja tunteita. Oletko koskaan törmännyt tuotteeseen tai palveluun, josta lukiessasi tuntuu "tuota minäkin haluan" tai "tuohan on aika hyvä ratkaisu tähän ongelmaan"?

Liian moni keskittyy puhumaan heti aluksi omasta statuksestaan markkinajohtajana tai yrityksen historiasta. Mahdollista tulevaa asiakasta ei kuitenkaan yleensä juurikaan kiinnosta kumpikaan näistä. Häntä kiinnostaa, mitä hän saa. Se on hyvä asia, koska hyvällä sisällöllä sinä voit kertoa sen tehokkaasti!

Kirjoitan sisältöä prosessilla, joka ottaa huomioon yrityksesi kohderyhmän ja vahvuudet. Hiomme yhdessä viestisi timantiksi, mutta älä huoli, minä teen hikisimmän työn.

 

Kasvata konversiota sähköpostilistalle
Sisältömarkkinoinnin tavoite on kasvattaa mitattavaa myyntiä, ei näkyvyyttä tai brändiä.

3. Enemmän asiakkaita ja myyntiä

Miksi yrityksellä tulee olla nettisivut? Jotta se löytyisi ja saisi lisää myyntiä, eikö vain?

Kun viesti on selkeä ja kunnossa, alat nähdä tuloksia. Olipa kyseessä sivuston sisällön uudistus tai kirjoittaminen alusta lähtien, blogin sisällöntuotanto tai sähköpostilistan kirjoittaminen, annan sinulle parhaat mahdolliset lähtökohdat saada aikaan enemmän sivustosi avulla. 

Jos sinulla taas jo on loistava sivusto, mutta tarvitset lisää sisältöä vaikkapa hakukonenäkyvyyden nostamiseksi, kirjoitan yrityksellesi sopivaa sisältöä tukemaan sivustosi menestystä. Sisältöpalvelut ovat saatavilla myös englanniksi natiivin ammattilaisen avustuksella. 

 

Olisiko aika saada enemmän hyötyä sivustostasi ja pistää siihen käytetyt investoinnit tuottamaan?

Tilaa toimivaa sisältöä tai myyvää tekstiä

Miten palvelu toimii?

Tykkään tehdä hyvää työtä hyville ihmisille hyvien ihmisten kanssa. Prosessini on siksi yksinkertainen ja rehellinen eikä sovi kaikille. 

1. Kysely ja alustava tutkimus

Tämän sivun lomakkeella antamiesi tietojen perusteella käyn sivustollasi saadakseni hyvän kuvan siitä, voiko sisällöntuotanto ja copywriting palvelu auttaa sinua saamaan enemmän irti verkkosivustostasi.

Jos uskon voivani auttaa yritystäsi tässä, annan sinulle tarjouksen, joka sisältää arvion työn kestosta. Yleensä suurin osa projekteista on mahdollista toteuttaa kuukauden sisällä tilauksesta, mutta se riippuu projektin laajuudesta.

Kun hyväksyt tilausehdot, lähetän sinulle vielä tarkemman tavoitteitasi kartoittavan kyselyn. Sen perusteella pyrin ymmärtämään enemmän asiakkaistasi, yrityksestäsi ja kilpailijoista. Aloitan käymällä tarkemmin läpi nykyisen sivustosi, blogin tai sähköpostiautomaation sekä tutkimalla kilpailijoidesi sivustoja  Sen pohjalta voimme keskustella projektista  puhelimessa tai sopia yksityiskohdat haluamallasi tavalla.

 

2. Viestin kirkastaminen ja yrityksen ydinosaaminen

Seuraavaksi pyrin kirkastamaan yrityksesi ydinviestin ja asiat, jotka erottavat sen positiivisesti muista. Tämä on tärkeää, jotta osaan tuoda oikeita asioita esiin. Parhaiten tämä vaihe onnistuu yhteistyönä, sillä tunnet yrityksesi muita paremmin. Voin kuitenkin myös tehdä tämän puolestasi valmiina palveluna. 

Tämä vaihe sitoo sisällöt toisiinsa ja varmistaa, että ne kaikki palvelevat oikeaa tarkoitusta ja päämäärää. Määrittelemällä ensin sisältöjen ytimen varmistamme, että kokonaisuus on selkeä ja toimiva.

3. Sisällön kirjoittaminen

Seuraavaksi kirjoitan sisällöistä ensimmäisen version sovitussa aikataulussa. Projektin kesto riippuu sen laajuudesta, mutta keskimäärin se on 3-4 viikkoa verkkosivusisällölle ja 2 viikkoa pitkälle blogisisällölle. Suuremmat projektit on hyvä varata muutamia viikkoja etukäteen, sillä kalenterissani ei yleensä ole tilaa välittömästi.

 

4. Haluamasi muokkaukset ja "yrittäjän puolella" tyytyväisyystakuu

Asiakaskyselyissäni tyytyväisyysprosentti on aina ollut 100% ja tarjoan palvelujani tilaaville yrityksille ja yrittäjille 100 prosentin "yrittäjän puolella" tyytyväisyystakuun. Sinulla on tarpeeksi mietittävää muutenkin, joten haluan tehdä tästä sinulle hyvän ja helpon valinnan. Haluamasi muutokset sisältyvät sopimukseemme samaan hintaan ensimmäisen kuukauden ajan kunhan projektin vaatimukset eivät muutu.

Tämä palvelu ei sovi kaikille, sillä minulle on tärkeää, että saat parhaan lopputuloksen. Jos pyydät muutoksia, jotka suurella todennäköisyydellä johtavat huonompiin tuloksiin, kerron sen sinulle rehellisesti. Sinä kuitenkin päätät, millainen sivustosi on ja on tärkeää, että olet paitsi tyytyväinen lopputulokseen myös innoissasi siitä. 

 

Oletko valmis aloittamaan?

Tilaa toimivaa sisältöä

Tilaa sisältöä tai copywriting palvelu

Kerro minulle lisää projektistasi: haluatko toimivia verkkosivusisältöjä, blogiartikkeleita, sähköpostiviestejä, Facebook markkinointikampanjan materiaaleja tai jotakin muuta? Sisällöt ja strategia saatavilla myös englanniksi natiivin ammattilaisen avustuksella. Yhteydenotto ei sido sinua mihinkään ja lomakkeella lähetetyt tiedot ovat luottamuksellisia. Voit lukea tietosuojasta lisää täältä.